Mar 7, 2013

[video] Highlights Kelantan vs Maziya FC 6 Mac 2013

salam,,

sumber gambar : Dunia Warriors

Keputusan perlawanan Piala AFC kumpulan G, Kelantan vs Maziya FC berakhir dengan kedudukan seri 1-1. Kapten 'marvel' The Red Warriors muncul penyelamat maruah Kelantan di tempat sendiri dan memastikan satu mata diraih. Sekurang-kurangnya lebih baik dari tewas dan meleburkan rekod tanpa kalah di stadium sendiri.

Sebelum itu, Kelantan dikejutkan dengan jaringan pasukan Maziya FC yang bijak melakukan gerakan dalam kotak penalti sebelum memperdaya penjaga gol, Khairul Fahmi.

Sejurus selepas gol dibolosi pihak lawan, Bojak Hodak melakukan pertukaran segera dengan memasukkan Badhri Razi, Indera Putra dan Haris Safwan. Ternyata pertukaran itu mengubah corak serangan pasukan Kelantan dan Piya muncul wira menjaringkan gol penyamaan yang cukup bermakna.

Berikut video rangkuman perlawanan yang berlangsung malam semalam.


#KataAmbo::Masih belum cukup menyengat

Photobucket

No comments:

Post a Comment

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL