Mar 23, 2013

Hati-Hati Dengan Iklan Biasiswa Pengajian 1Malaysia

Salam,

Berhati-hatilah dalam meneliti apa-apa tawaran biasiswa yang ditawarkan di internet. Itu peringatan dari Kementerian Pengajian Tinggi yang menasihati agar pelajar dan ibubapa tidak terpengaruh dengan skim Bantuan Biasiswa Pengajian 1Malaysia (BP1M) yang ditawarkan oleh sebuah laman web.

Info ini ambo perolehi dari laman sesawang rasmi milik Kementerian Pengajian Tinggi sendiri. Dalam keghairahan pelajar lepasan STPM atau SPM serta ibubapa mencari peluang pengajian ke peringkat yang lebih tinggi dan juga tawaran biasiswa yang menarik, selidikilah dahulu latar belakang tawaran tersebut.

Sila pastikan betul-betul kesahihan tawaran yang diberikan. Lebih elok jika segera menghubungi mana-mana pihak berwajib seperti melayari laman sesawang rasmi pihak tersebut untuk memastikan sesuatu tawaran biasiswa itu benar-benar sah.


Berikut link yang dimaksudkan oleh Kementerian Pengajian Tinggi:

http://www.step2rich.net/iklan2u-view.asp?i=1603&u=freeedu1msia&t=PAKEJ-BIASISWA-1MALAYSIA-sambung-belajar-peringkat-DIPLOMA-PERCUMA-

#KataAmbo::Bijak merancang.
Photobucket

No comments:

Post a Comment

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL