Mar 15, 2013

Syoknya Rokok Yang Tidak Diketahui Umum


Salam,,

Adakah anda seorang perokok? Jika ya, maka ber'bahagia'lah anda dengan status sebagai seorang perokok.
Ramai orang kata perokok ni leceh dan pengotor. Mungkin ya dan mungkin tidak. Tetapi hakikatnya seorang perokok sebenarnya ada sesuatu yang menjadikan mereka bangga dengan keupayaan mereka menyedut asap.



Perokok biasanya senang cari geng untuk melepak. Semuanya atas satu persamaan iaitu berkongsi sekotak rokok atau pemetik api. Tetapi ada juga kes gaduh disebabkan sebatang rokok tapi biasanya budak hingusan yang baru nak belajar merokok la.

Perokok juga ambo tengok tidak kisah duduk di kedai-kedai makan seorang diri. Kerana mereka ada rokok sebagai teman. Perokok juga merupakan antara kelompok yang kreatif mencari 'port' untuk merokok. Dan semestinya akan turut menjadi tumpuan perokok-perokok yang lain seterusnya mewujudkan satu komuniti mereka. 

Satu perkara lagi yang mungkin menjadikan perokok lebih bangga untuk 'terus' merokok. Apakah perkara tersebut? Jawapannya ada dalam paparan video dibawah.




#KataAmbo::alergic dengan asap rokok.
Photobucket

8 comments:

  1. Replies
    1. save money and stay healthy bro haha~~

      Delete
  2. perokok ni..kita tunjuk lah apa2 penyakit pun,apa2 gambar kronik akibat merokok...x de hal bagi mereka..adaaaaa je jawapan dorang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni semua brgntung pd mentaliti..hehe~

      Delete
  3. euwww huhu.. tp kalo dh pentegar tu tunjuk laaa gmbor mnde pun.. hemm yg lebih malang, bkn merosakkan diri dia je, yg sekeliling pn jd mangsa. if u want to destroy yourself, it's up to you, but please consider others ~ nak kongsi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya btol secondary perokok yg jdi mgsa..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL