Mar 16, 2013

Menang Top 4 Hypercontest MK Syahir

salam,,


Alhamdulillah, setelah sekian lama menyelami dunia blog, akhirnya ambo mendapat hasil pertama dari dunia blog ini. Meskipun tidak sebesar manapun tetapi siapa nak bagi percuma RM30. Jadi terima kasih tak terhingga kepada penganjur hypercontest Ada Apa Dengan Blog MK Syahir? yang memilih entri penyertaan ambo sebagai antara 4 yang terbaik. Juga terima kasih kepada juri bersama untuk hypercontest ini, Ben Ashaari.

Hypercontest yang memerlukan peserta menilai blog MK Syahir dan memberikan kritikan atau pendapat seikhlas mungkin tentang blog tersebut. Jika ada kekurangan, apakah penambahbaikan yang perlu dilakukan pemilik blog tersebut. Itulah serba-sedikit tentang hypercontest anjuran MK Syahir.

Klik gambar untuk keputusan penuh.
Untuk pengetahuan umum, MK Syahir antara blogger yang aktif menjadi penaja kepada contest anjuran beberapa blogger popular. Jadi alang-alang sudah singgah sini, cuba-cubalah melawat blog beliau di mksyahir.com yang menggunakan tajuk APAKAH?. Manalah tahu ada contest lagi ke?

#KataAmbo::Tersengih sampai sideburn

Photobucket


2 comments:

  1. waahhh tahniahh la.. banyak tu rm30 spe nak kasik kan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq..dgn RM 30 tu bleh tmpung myak moto, top up dll lgi hehe^__^

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...