Apr 10, 2013

Siaran Tertunda Kelantan vs Da Nang di TV9 | Piala AFC 10 April 2013

Salam,,

Siaran Tertunda Kelantan vs Da Nang Piala AFC 10 April 2013 | Rasanya tentu ramai yang terlepas perlawanan Kelantan vs Da Nang bagi perlawanan kumpulan G pusingan kedua yang berlangsung di  Stadium Chi Lang Vietnam 10 April 2013 jam 5.30 pm (waktu Malaysia).


Mungkin ada yang sudah mengetahui keputusan penuh yang mana Kelantan membenam cabaran Da Nang 1-0. Tapi untuk menonton aksi sebenar, peminat-peminat The Red Warriors boleh mengikutinya menerusi siaran tertunda di TV9 pada jam 10.45 pm 10 April.

Dalam perlawanan tadi, jaringan tunggal Kelantan telah dijaringkan oleh pemain import Dickson Nwakaeme. Jaringan dari Dickson bukan sahaja membantu Kelantan mengukuhkan kedudukan ditangga teratas kumpulan G namun turut mencerahkan peluang Dickson untuk diserapkan ke dalam saingan Liga Super apabila pintu perpindahan dibuka April ini.


Link Siaran Tertunda Da Nang vs Kelantan 10 April 2013
Link 1

#KataAmbo::Menggigil meredah kesejukan hujan.
Photobucket

5 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...