Apr 10, 2013

Video Ketua Tingkatan Dibelasah Lan Todak Jr

salam,,

Ini satu lagi video yang menjadi trending dan disebarkan secara meluas di internet. Serius macam haram budak-budak dalam video ini membelasah seorang ketua tingkatan. Kejadian yang berlaku di sebuah sekolah di Seberang Prai Pulau Pinang.

Tidak cukup dengan penyebaran video, segala maklumat peribadi pembuli turut disebarkan seperti link Facebook, Instagram, Twitter serta Blog. Tidak cukup dengan itu, penggodam top Malaysia, Rilekscrew turut menggodam Facebook milik salah seorang pembuli..haha! Ini kes serius.

Sah-sah terkencing budak-budak hingusan itu bila buka facebook penuh dengan muka masing-masing.


Melihat kepada aksi dalam video, sah-sah budak-budak ni terpengaruh dengan pembawaan filem Juvana 2. Ambo tertanya-tanya, bagaimana dengan susuk tubuh si pembuli yang kurus keding serta tak cukup zat itu boleh jadi pembuli. 

Kejadian gaduh dan buli bukan perkara baru di Malaysia. Sebelum ini pun pernah timbul isu ini malah menyebabkan kematian, cumanya tidak di rekodkan secara visual. Jadi masyarakat tidak mendapat gambaran bagaimana kes buli dan gaduh berlaku di sekolah.

Persoalannya mungkinkah penyebaran video ini dapat menimbulkan keprihatinan pihak berwajib untuk melakukan sesuatu tindakan untuk membendungnya.

#KataAmbo::Gangster sekolah zaman sekarang makin kurus erkk!!
Photobucket

6 comments:

  1. assalam, bukan saja pengaruh dari luar tetapi sikap budak2 tu sendiri yang memang nak mencabar undang2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. xfikir efek akan dtg mcm tu la jdik nya..

      Delete
  2. Salam sabar dalam kesabaran...;)

    Apa nak jadi dengan budak-budak zaman sekarang..pengaruh internet yang menjadi asam garam dunia remaja terkini...waduh...geramnya Ummi, kalau yang seorang mula, yang lain jadi pak turut...

    ReplyDelete
    Replies
    1. biaselah bdak2 nk nmpk hebat dpn kawan2..

      Delete
  3. gangster taik kucing tu. ramai2 berani, cuba sorang2. silap2 kena tunjal2 je kepala dengan ketua kelas tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bdk2 zaman skang..
      meniru je keje nyaa..!!

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL