Apr 4, 2013

Datuk Seri Anwar Muncul Di Al Jazeera 3 April 2013


Salam..

Bahang Pilihan Raya ke-13 makin terasa dan jelas sekali kehangatannya terutama di alam maya. Pelbagai kempen secara tidak langsung makin hebat. Dan perkara itu bukannya bermula sejurus pembubaran parlimen oleh Perdana Menteri tadi (3 April 2013) tetapi sudah berminggu malah berbulan. Mungkin juga dari tahun lepas lagi.

Terbaru kehangatan PRU13 makin hangat apabila Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar muncul di TV Al Jazeera. Petikan temubual adalah sebagaimana video di bawah:


Sebelum itu ini pula video pembubaran parlimen oleh Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak pada hari Rabu 3 April 2013. Pengumuman tersebut penamatkan desas-desus mengenai tarikh sebenar PRU13 akan diadakan. Mandat Kerajaan Pusat akan berakhir pada 28 April ini setelah PRU12 diadakan pada 8 Mac 2008.


Disebelah mana anda berada itu hak masing-masing. Bukan niat untuk mempengaruhi. Lagi pun ambo sekadar berkongsi, dan bukan untuk menyatakan sokongan kepada mana-mana pihak. Ambo lebih selesa untuk berada di pihak yang berkecuali ataupun dalam istilah lain "atas pagar".  Dan seperkara lagi ambo belum bersedia untuk berdepan komen-komen 'not educated' dari orang-orang politik yang tegar.

Selamat mengundi untuk semua warganegara Malaysia yang telah layak mengundi dan sudah pun berdaftar dengan SPR. Buatlah pilhan yang bijak atas penilaian yang waras  anda dan bukan dipengaruhi mana-mana pihak.


sumber: Sinar Harian TV, Al Jazeera TV

#KataAmbo::Tetap meneruskan rutin sebagai seorang mahasiswa.
Photobucket

3 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL