Apr 19, 2013

Keputusan Penuh PKNS Selangor vs Kelantan | Liga Super 19 April 2013

Salam,

Perlawanan Liga Super antara Kelantan vs PKNS Selangor di Stadium Shah Alam malam ini, 19 April 2013 tiada live di televisyen, sama ada siaran berbayar mahupun percuma. Itu hakikat.

Tetapi peminat The Red Warriors mahupun penyokong PKNS yang mana tidak berkesempatan ke stadium mungkin boleh menonton aksi perlawanan tersebut menerusi siaran tertunda PKNS Selangor vs Kelantan yang dijadualkan disiarkan di TV1. Mengikut jadual TV1 siaran tertunda akan disiarkan 12 tengah malam.

Meskipun perlawanan malam ini tidak sehangat perlawanan antara Darul Takzim FC dan Pahang, namun pertemuan 2 pasukan ini tetap menjadi tumpuan, yang mana dua pemain negara yang berkelana ke Liga Portugal sebelum ini akan bertemu diatas padang.


Siapa lagi kalau bukan Nazmi Faiz dan Fakri Saarani. Selain itu, prestasi pemain import yang baru dimasukkan Kelantan, Dickson Nwakaeme turut menjadi tumpuan. Sejauh manakah dia mampu menyerlah di Liga Super kali ini ?





KEPUTUSAN SEMASA

PKNS SELANGOR      2       1     KELANTAN

#KataAmbo: Ke stadium nampak gayanya ambo kali ini..hehe
Photobucket

No comments:

Post a Comment

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...