Apr 17, 2013

Semakan Pemilih Dan Lokasi Mengundi PRU13

Salam,,

Tarikh Pilihanraya sudah diumumkan. Calon-calon untuk bertanding bagi pilihan raya ke-13 pun ada yang sudah diuar-uarkan oleh parti yang bakal bertanding. Tapi rakyat Malaysia yang bakal turun memangkah kertas undi nanti sudah buat semakan pemilih belum?

Mungkin sudah berdaftar, tapi lokasi mengundi belum tahu. Jadi tak salah kalau buat semakan awal supaya anda tahu lokasi, peti undi mana yang akan dimasukkan kertas undi nanti. Selain itu, bolehlah kenal-kenal dan kaji selidik serba sedikit latar belakang calon wakil rakyat di tempat anda.

Ambo sudah pun semak lokasi mengundi ambo dan tak lain tak bukan sekolah rendah ambo dulu. Jadi sekarang, siapa calon yang bakal bertanding di kawasan ambo nanti sudah pun diumumkan dan tunggu lagi satu pihak untuk umumkan. Cuma yang pasti, siapa yang bakal dapat satu undi ambo itu masih dan akan terus menjadi rahsia ..In Shaa Allah..hehehe!!

Klik Banner ini untuk semakan lokasi mengundi PRU 13

#KataAmbo::Segan la plak nak turun mengundi.
Photobucket

No comments:

Post a Comment

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...