Apr 25, 2013

Jom Balik Mengundi Yeahhh!!

Salam,,

Tiket sudah berada ditangan dan In Shaa Allah jika tiada aral melintang ambo akan balik mengundi. Meskipun pada awalnya sedikit hampa apabila semua kaunter bas mengatakan tiket sudah habis. Tapi nasib baik ada tiket tambahan. Tak kisahlah janji ambo dapat pulang ke kampung halaman. Dapat bercuti.

Dengar cerita panjang lebar dari aweks yang jaga kaunter tiket ni tadi, orang sudah mula beli tiket sebaik tarikh PRU 13 diumumkan lagi. Maklumlah siapa nak lepaskan peluang balik kampung kan...!

Hijau-hijau bulan, Biru-biru dacing.
Siapa yang baik hati pasti ku terima aaaaa!!

#KataAmbo::Dengar cerita, tiket balik mengundi boleh claims?
Photobucket

10 comments:

  1. takkan pnjg jer, ejas ler no fon awek tu, hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah..tp aku bgi no aku ler. tu dia yg mntk hahaha!!

      Delete
  2. Selamat Mengundi :) moga selamat sampai ke destinasi nanti .

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. selamat....
      tu pn klau turun mengundi hehe!!

      Delete
  4. amal xboleh mengundi lagi even da 21.. belum birthday lagi :'(

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL