Aug 14, 2012

Doa Perpisahan Sebelum Musafir- Ustaz Zahazan


Salam,,

Doa Perpisahan Sebelum Musafir | Ramadhan sudah masuk minggu terakhir. Pasar raya seluruh negara mula tawarkan harga runtuh untuk pancing pembeli. Iklan-iklan di kaca televisyen pun tak kurang hebat juga dengan rancangan raya yang bakal kunjung tiba dan iklan raya yang lagi hebat dari sesetengah drama kat tv.

Dan yang pasti anak perantauan mula pulang ke kampung halaman masing-masing untuk menyambut lebaran. Semestinya mereka akan meninggalkan rumah dan harta benda yang lain untuk sementara waktu.

Jadi disini ambo ingin kongsikan satu doa iaitu doa sebelum musafir yang ambo petik dari laman Facebook Ustaz Zahazan Mohamed. Doa ini turut dikongsi oleh Ustaz Zahazan semasa muncul dalam rancangan MHI di tv3 pagi tadi.

doa perpisahan sebelum musafir
klik pada gambar untuk paparan lebih jelas.

Harap perkongsian doa sebelum musafir berikut dapat dijadikan manfaat kepada kita semua terutamanya untuk mereka yang bakal bermusafir. aamin!

notaburuk::untung cuti awal. tak perlu bersesak-sesak balik kampung..ahaaha

Photobucket

1 comment:

  1. I am not sure where you are getting your info, but good topic.
    I needs to spend some time learning much more or understanding more.
    Thanks for magnificent information I was looking for this information for my mission.



    my weblog - augmenter vue youtube

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL