Dec 22, 2012

Singapura Julang Piala AFF Suzuki 2012

Salam,,

Singapura benam cabaran Thailand dalam perlawanan akhir piala AFF Suzuki 2012- Kalau ikutkan hati, ambo tak nak ambil 'pot' sangat perlawanan akhir Piala AFF Suzuki malam ni. Tapi bosan punya pasal layan sajalah.

singapura juara aff 2012, thailand tewas aff 2012, aff 2012


Apapun tahniah kepada pasukan Lions yang menjulang kejuaraan Piala AFF untuk kali ke-4. Meskipun menggunakan kudrat kuda tua, Singapura masih mampu menyaingi Thailand. Mungkin kelebihan perlawanan pertama bermain atas padang tiruan dimanfaat sepenuhnya oleh Singapura.

Lain informasi mengenai Piala AFF 2012 yang menarik untuk di ketahui:

Teerasil Dangda - Penjaring terbanyak AFF 2012 dengan 5 gol.

top scorer aff 2012, teerasil dangda, thailand striker

Shahril Ishak (Singapura) - Pemain Paling Bernilai AFF 2012

most valuable player, aff 2012, shahril ishak, mvp aff 2012

Anugerah Fair-Play AFF Suzuki 2012 (Pasukan Malaysia)

harimau malaya, malaysia, fair-play aff 2012
Bagaimanapun, anugerah ni belum mampu menyembuhkan luka akibat ketidakadilan pengadil K-Pop itu.Huh!!

#notaBuruk: Singapura main kat liga Malaysia pun boleh jadi juara..Kira OK lah liga Malaysia!

Photobucket

3 comments:

  1. Yooo..Aku layan gak tadi dorang main.Hehe.Takpe...Nanti Malaysia dominate balik punya lah~

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL