Dec 2, 2012

Pencarian Bloglist Asmar Arafad

Salam,,

Alhamdulillah hujung minggu yang bermakna untuk Malaysia. Harimau Malaya telah kembali ke landasan yang sebenar. Tapi bukan itu yang hendak ambo ketengahkan dalam entri kali ini.

Redakan seketika kemenangan Harimau Malaya. Simpan untuk separuh akhir pula. Kali ini ambo cuba nasib menyertai satu pencarian? Pencarian apa?? Pengacara TV?? Pemain bola sepak??atau Pencarian blogger 2012 yang terkacak.??

Semua tekaan diatas silap. Pencarian bloglist  Blog Asmar Arafad. Semenjak dua menjak ni ramai blogger anjurkan segmen sebegini rupa, tapi baru kali ini ambo tersangkut untuk turut serta.

Nak join sila klik banner ini


Kenapa ambo sertai pencarian ini?? Kerana ambo pun ingin kemaskini jugak bloglist di dunia tanpa sempadan ambo ni, iaitu Dunia Bawah Tempurung!! Nak buat segmen rasa segan, dan tak berkesempatan. Jadi inilah alternatif yang ambo ada.

#notaBuruk::Sedang rancak senaraikan azam tahun baru 2013. Nak kena bentangkan malam tahun baru

Photobucket

3 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...