Dec 1, 2012

Live Streaming Malaysia vs Indonesia Piala AFF 2012


Salam,,


Live Streaming Piala AFF Suzuki 2012 Malaysia vs Indonesia 1 Disember 2012 | Perlawanan terakhir kumpulan B yang cukup mendebarkan. Perebutan untuk ke saingan separuh akhir masih terbuka untuk semua pasukan. Malaysia, Singapura, Indonesia dan Laos pun masuk kira sekali la..

Mampukah Malaysia mengatasi Indonesia untuk menempah tiket ke separuh akhir dan mempertahankan kejuaraan?? Satu persoalan yang ambo tak berapa suka lebih-lebih lagi untuk dijawab saat dan ketika ini.

Misi mesti menang Malaysia berterusan. Andai kata Singapura dapat ditewaskan tempoh hari, semestinya skrip dan suasana sedikit berbeza.



Apapun seribu harapan..tak cukup?? Jutaan harapan untuk skuad kebangsaan menewaskan Indonesia dan mara ke separuh akhir Piala AFF Suzuki 2012. Ngauman Harimau Malaya mana bisa berani dicabar Garuda..waduhh..waduh!!

Untuk anda yang tersesat ke dunia bawah tempurung ambo, bolehlah klik link di bawah untuk menonton secara live streaming.







Photobucket

No comments:

Post a Comment

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...