Dec 6, 2012

Doodle Istimewa dari Suka Kartun


Salam,,

Terasa macam penyiasat persendirian pun ada bila tengok doodle di atas. Terima kasih la ambo ucapkan kepada empunya blog Suka Kartun yang menghadiahkan doodle yang istimewa. Seyes ambo tak sangka dengan menjawab persoalan yang dikemukan oleh penulis, ambo antara yang bertuah dapat doodle free.

Jadi sekarang ini, masih memikirkan dimana patut ambo abadikan doodle tersebut. Di header kah?? atau di sidebar?? Tapi yang pasti doodle itu, memang style. Kombinasi warna yang sesuai dengan background dan header blog dunia bawah tempurung ini.

Untuk anda yang tersesat ke dunia ambo ini, jika berminat untuk mendapatkan doodle, nak tempah doodle ke, bolehlah bertandang ke blog Suka Kartun. Entri dalam blog ni pun sedap di baca dan tengok sebab dilengkapi karikatur yang dihasilkan oleh penulis blog yang kreatif ini.



#notaBuruk::Minggu sibuk sudah nak dekat.

Photobucket

No comments:

Post a Comment

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...