Dec 28, 2012

Jumaat Yang Terakhir

Salam,

Semakin menghampiri penghujung tahun 2012 ni la macam-macam rasa bermain dan berlari-lari dalam pemikiran ambo ini. Meskipun hakikatnya hanya sekadar peralihan tahun, macam hari-hari yang selalu bersilih berganti.

Tetapi disebabkan sudah menjadi budaya dan trend bila habis sesuatu tahun, jadi ketibaan sesuatu tahun baru jadi seperti sesuatu yang mengujakan , mengusarkan, menyeronokkan, argghhhh apa sajalah.

Jadi tahun 2013 sudah nak dekat , segala janji dulu-dulu, kini hanya tinggal janji tak ditepati, azam baru yang disusun rapi dalam senarai AZAM BARU 2012 masih tak terusik, dan segala macam warna-warni yang tercatat sepanjang 2012 perlahan-lahan kembali mengusik, mengeletek, mencuit, mengganggu frekuensi pemikiran ambo.

Dan hari Jumaat ini merupakan Jumaat yang terakhir di 2012. Tahun depan baru jumpa..hihi!! Berakhirnya tahun 2012 bukan bermakna berakhirlah sebuah perjuangan. Namun kalender tahun baru 2013 masih perlu dijalani..In shaa Allah dan hidup perlu diteruskan, tetapi persoalannya hidup yang macam mana yang ingin dijalani?



#notaBuruk::Cukuplah Allah bagiku!

Photobucket

No comments:

Post a Comment

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL