Dec 31, 2012

Piala Sumbangsih 2013 - Kelantan vs ATM 5 Januari 2013

Salam,,

Diam tak diam, setelah pelbagai rumors mengenai perpindahan pemain di perdendangkan, kini Liga Malaysia 2013  makin hampir kembali menghangatkan suasana bola sepak Malaysia. Seperti musim sebelumnya, musim Liga Malaysia tahun ini akan dimulakan dengan perebutan Piala Sumbangsih a.k.a Piala Sultan Hj Ahmad Shah.

Edisi 2013 ini bakal menemukan Kelantan vs ATM. Satu perlawanan ibarat ulangan pertemuan final Piala Malaysia 2012 yang lalu. Tak sabar rasanya ambo untuk melihat kerancakan Liga Malaysia musim 2013 ini. Lebih-lebih lagi dengan kelibat Johor FC yang ditransformasi menjadi Darul Takzim FC serta penyertaan tahun kedua pasukan Lions XII. Dengar rumors juga Lions XII untuk tahun 2013 ini bakal dibarisi pemain bawah 23 untuk persiapan sukan sea 2013 nanti.

”banner   Kisah Suka Duka 2 Beradik Memburu Impian

SECARA LANGSUNG PIALA SULTAN HJ AHMAD SHAH 2013

5 JANUARI 2013
STADIUM SHAH ALAM 
8:45 MALAM


Meskipun ada yang berkata, " Ahh ape barang layan Liga Malaysia", tetapi jika bukan rakyat Malaysia yang bagi sokongan, takkan orang sepanyol kot nak sokong pasukan liga Malaysia. 

#notaBuruk::Macam mana laa design jersi TRW musim 2013 nanti??

Photobucket

10 comments:

  1. Replies
    1. samalah ambo..
      tp tgk kat tv je la bro!

      Delete
  2. Datang sini nak mengucapkan Selamat Tahun baru 2013....semoga persahabatan kita kekal berkekalan

    ReplyDelete
  3. sm2 kira saksikan sape yg menang..hee
    slmt thn br 2013 ye akhil :)

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. yup..sama hri dgn paper final ambo!!

      Delete
  5. sokong atm plak kali ni. hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha kita tgk nnti hehe
      mcm mane skolah hari ini ohcikgu??

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL