Jan 25, 2012

Semakan Daftar Pemilih | PRU ke-13

Aku sudah berdaftar. Anda sudah ?Belum ? Sudah?....Haisyy sudah atau belum??
Sebenarnya aku sendiri pun tak tahu bila aku disahkan sah berdaftar sebagai pengundi. Mungkin ayahanda yang mendaftarkan. Terima kasih my bapak.

Bagi anda yang rasa was-was sudah daftar atau belum boleh semak dekat sini>> klik sini



Bagi anda diluar sana yang masih belum berdaftar bolehlah mendaftarkan diri anda di tempat-tempat berikut::

Pusat-pusat Pendaftaran

(a) Ibu Pejabat SPR Malaysia
Tingkat Bawah, Blok C7, Kompleks C
Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan
62690 Putrajaya
No. Telefon: 03-88856686
(b) Pejabat-Pejabat Pilihan Raya Negeri
(c) Pejabat-Pejabat Pos Berkomputer di seluruh Negara
http://www.pos.com.my/WebsiteBM/MAIN2.ASP?c=/V1/Ournetworks/map.htm
(d) Kaunter SPR melalui Program Outreach
Tiada aktiviti ketika ini
(e) Pejabat-Pejabat Kedutaan, Suruhanjaya Tinggi & Konsulat Jeneral di Luar Negeri
Sila klik pada http://www.kln.gov.my/bm/?page=mission
(f) Senarai Penolong Pendaftar
Tapiiiiii....pastikan sudah melebihi 21 tahun.

notaburuk::Persoalannya siapalah yang aku nak undi nanti??..Tapi persoalan yang lagi utama, betulkah aku akan turun mengundi nanti??

Photobucket





No comments:

Post a Comment

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...