Jan 29, 2012

Penyanyi Asal Lagu Doraemon

Si Kucing Robot @ Doraemon. Tanyalah dekat sesiapa pun pasti akan mengenali watak animasi jepun tersebut. Muka ganas tahap pecah rumah pun pasti pernah lihat anime Jepun ini cuma sama ada nak mengaku atau tidak.... hahahahahahahahaha..uppss!!ok..cukup!!.
Ternyata animasi yang pertama kali muncul di kaca televisyen di Jepun pada disember 1969 masih malar segar. Tak percaya cuba dengar lagu kat bawah ini. Pasti menimbulkan nostalgia zaman kecik-kecik dulu. Budak-budak zaman sekarang ni pun masih layan doraemon ni meskipun bersepah anime yang terbaru yang dihasilkan.
Kalau ada yang nak berkaraoke pun tidak dihalang.


Dalam video dibawah itu pula dikatakan sebagai penyanyi asal lagu tema Doraemon ini. Kalau tak percaya tengoklah sendiri.


Didalam gambar dibawah itu info ringkas mengenai doraemon. Selamat mengkajilah kepada peminat Doraemon yang terjerumus kedalam dunia bawah tempurung ini.
sumber::wikipedia dan youtube

notaburuk::sezaman dengan doraemon?. Apa lagi kalau bukan Dragon Ball..0_0


Photobucket



1 comment:

  1. haha..laa org besar rupenye yg nynyi mati2 laa ingt dak hingusan jepun mane yg nynyi..papepon pnyanyi nyer kiut, sekiut suare dia hohoho

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...