Jan 16, 2012

LOGO KFC YANG UNIK..

Pernah tak anda semua terfikir bahawa KFC dan Mc Donalds bergabung menjadi satu jenama. Kalau betul-betul jadi mungkin gambar dibawah ini rekaan logo yang terbaik.
Mc KFC

stail bila che guererra pakai apron..:))



muka langsung tak friendly. Orang nak masuk makan kfc pun gerun.

Ahhaaha mungkin yang hanya ada kat mesir je kot.

ni muka mamat mana la di'edit' jadi lagu ni!!

kfc di zaman keagungan red indian.

dia punya misai dah macam kentang wedges kfc dah.


CheMinah Fried Kentang??

bila ada yang makan tak bayar mungkin inilah jadinya.

seriuss men'sampah'.







Photobucket

2 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL