Jan 27, 2012

3 Blog Baru Pilihan - Tambah Follower

Salam hari Jumaat semua penghulu segala hari_Sayyidul Ayyam. Terasa ringan mata untuk dilelapkan. Jadi aku sambung online. Tengah search blog Farah Lee, si orang rumah Ally Iskandar, aku terjumpa satu segmen dalam hasrulhassan.com.
Jadi terasa ingin mencoba nasib...Sebelum itu nak bagi tahu, Encik hasrulhassan.com. saya pun blogger baru jugak :). 
Berikut tugasan yang perlu direalisasikan::
Setelah meneliti beberapa blog yang aku follow @ blog yang follow aku, jadi inilah yang aku pilih:::

1:: Lakaran Jalanan <<< (klik tajuk)
     Blogger ini baru habis Spm. Bagi aku blogger ini macam aku juga ambil masa yang lama merancang
     untuk ber'blog' sebelum merealisasikannya. Blog ini serius masih baru, fresh lagi tapi follower setakat
     ini aku tengok ada 99 jauh lagi ramai dari aku sendiri. Pehh cantik nombor itu. Pengisian blog ini tip
     top sebab agak berilmiah. Ada sesuatu yang boleh dipelajari. Tak percaya baca entri ini..klik sini.
     Susunan blog pun kemas tak serabut urat saraf mata melihatnya, tambahan background yang berwarna
     hijau.
:: Aku percaya blogger ini boleh maju based on current entry.
Sebab beilmiah blognya, dan muda lagi, baru habis Spm
<0_0>
2:: Aku Yang Kerdil.   <<<(klik tajuk)
     Aku pun tak berapa pasti sejak bila dia ber'blogging' sebab aku tak jumpa dia punya blog achieve.
     Aku pilih blog ini kerana penulisnya suka merendah diri..hehehe macam la aku dah kenal penulisnya.
     Tapi gaya penulisan dia boleh nampak sesuatu entri itu datang dari benak pemikiran dia ataupun dari
     perspektif beliau..Bagi aku entri beliau yang ini menarik..klik sini. dan yang ini klik sini. 
     Jadi kalau nak tahu lebih tengoklah sendiri..

   :: cehh macam bagus je aku ni komen blog dia ni.. ^_^

     
3:: Chocovanill    <<< (klik tajuk itu)   
     Yang ketiga ni mula ber'blogging' pada disember yang lalu. Bagi aku blog gadiz ini banyak juga info yang
     ditampilkan. Jadi meskipun baru tapi pengisian dah mantap (bagi newbie). Antaranya entri ini..klik sini.
     Tapi..hah ada tapinya. Bila klik entri yang lain akan keluar kat new tab. Pastu terpaksalah kena klik  
     pause musik background lagi.. (heheeh sorrisorri empunya blog). Jadi secara umum blogger ini kalau
     dia konsisten boleh jadi blogger tegar..Tapi tahun ini dia bakal jumpa pak cik S.P.M.
   
::harap gadiz ini tidak melabelkan aku bajet bagus sebab komen blog dia.0_0


Untuk maklumat lanjut atau terasa nak menjenguk empunya segmen ini klik sini.

notaburuk::.Join segmen dalam blog.Maju setapak lagi nampaknya.(0_0)

Photobucket






No comments:

Post a Comment

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...