Feb 1, 2013

Keputusan Persahabatan Antarabangsa Malaysia vs Iraq 1 Februari 2013

Salam,

Keputusan Persahabatan Antarabangsa Malaysia vs Iraq 1 Februari 2013-Perkhabaran sedih dari Dubai apabila skuad kebangsaan tewas 0-3 kepada Iraq dalam perlawanan pemanas badan menjelang saingan kelayakan Piala Asia 2015 menentang Qatar 6 Februari nanti. Perlawanan tersebut telah dilangsungkan di Stadium Ajman Sports Club, Dubai UAE.

”bannerWah Lau Eh! FREE Bonus Credit with Hotlink?!

malaysia vs iraq februari 2013
sumber gambar: google

Untuk makluman semua, ini hanya perlawanan pemanas badan biasa dan bukan persahabatan kelas A setelah kem Malaysia memohon untuk menukar status perlawanan tersebut kepada perlawanan persahabatan biasa..Alasan yang diberi adalah untuk membolehkan ketua jurulatih Harimau Malaya menukar pemain seberapa kerap yang boleh untuk menguji pemain yang dipilih..ambo nampak sangat taktikal Raja.kahkah!!

Ini pula kesebelasan utama Harimau Malaya yang diturunkan Datuk K.Rajagopal : Apek, Reuben, Fadhli, Aidil, Asra, Shukor Jusoh, Shakir, Alex, Ashaari, Amri, Khyril.

persahabatan malaysia vs iraq februari 2013


#notaBuruk::pemain saya ramai yang cedera. Itulah kot alasannya nanti!!hmmm!

Photobucket

2 comments:

  1. adik aku nk pegi tgok td tp tak pasang lak siaran ni, adoii..

    rajagopal boooooo..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha last minute astro arena inform xde live.
      sbb ni bkn game friendly kelas A..
      hahaha pasni kompem OKS naik pngkat.

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...