Feb 14, 2013

Dickson Nwakaeme Perkuat Jentera Serangan Kelantan FA

salam,,

Setelah melalui beberapa perlawanan ujian, akhirnya pemain kelahiran Nigeria, Dickson Nwakaeme 28 tahun berjaya memikat pihak pengurusan The Red Warriors untuk mengikat kontrak dengan pemain itu. Pemain penyerang itu menandatangani kontrak selama satu tahun dengan skuad Kelantan FA.

Ambo petik kata-kata Presiden KAFA,Tan Sri Anuar Musa menerusi laman facebook beliau, "Hari ini Dickson Nwakaeme rakan senegara Obina Nwaneri menandatangani kontrak dengan TRW utk tempoh satu musim dan dengan option untuk disambung satu musim lagi 2014".

"Kini Bojan mempunyai pilihan yang lebih luas apabila Dickson berjaya didaftarkan sama ada utk AFC CUP ataupun Liga M (Liga Super). Sebelum bulan april Insyaallah akan ada lagi langkah tambahan memperkasakan pasukan kita" -kata Tan Sri Anuar Musa lagi.

Jadi mungkinkah akan ada lagi pemain yang akan diuji oleh skuad Kelantan bagi memastikan juara treble musim 2012 ini mampu mendapatkan kembali rentak cemerlang sebagaimana musim lalu? Ambo raso mungkin ada jika barisan pemain import yang ada kini masih tidak menunjukkan prestasi mantap.

Dengan kemasukan Dickson, skuad Kelantan kini dibarisi 5 pemain import iaitu, Dickson, Dimitri Petratos, Lek Kcira, Obinna Nwaneri dan Keita Manjou yang dilihat bakal disingkirkan dari skuad Kelantan atas prestasi buruk.

sumber gambar: Gawang.my

#notaBuruk::Kelantan vs Selangor esok. Uihh apa cerita agaknya.

Photobucket

1 comment:

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL