Feb 7, 2013

Skuad Malaysia Tewas Kepada Qatar di Doha

Salam,,

Keputusan Penuh Kelayakan Piala Asia 2015 Malaysia vs Qatar - Harapan untuk skuad Datuk K.Rajagopal untuk mencuri satu mata pada pertemuan menentang Qatar dalam perlawanan pertama kelayakan Piala Asia 2015 tidak kesampaian. Skuad Harimau Malaya tewas 0-2 kepada pasukan dari Timur Tengah itu.

keputusan malaysia vs qatar 6 februari 2013


Datuk Rajagopal kecewa, pemain juga kecewa, penyokong pun turut kecewa, namun ramai yang sudah menduga.

Penguasaan penuh dari skuad Qatar menyukarkan pemain Malaysia untuk mencipta peluang. Apa yang ambo lihat, pemain Malaysia hanya melihat pemain-pemain Qatar bertukar hantaran. Bahagian tengah  melihatkan penguasaan penuh Qatar.

Gol pertama Qatar terhasil dari biasan benteng Malaysia, ketika sepakan percuma. Gol kedua dari kesilapan K.Reuben yang gagal mengeluarkan bola dari kawasan bahaya.

Ambo ringkaskan, gol Qatar terhasil dari kesilapan pemain Malaysia sendiri. Apa-apapun barisan pemain Malaysia malam ini telah memberikan komitmen sepenuhnya. Mungkin sedikit kesilapan, alpa dan fikiran ke laut mengundang padah.

Kesebelasan utama skuad Malaysia yang diturunkan oleh Datuk K.Ragagopal dalam perlawanan tadi.

Penjaga Gol: Khairul Fahmi,
Pertahanan:Reuben ,Fadhli Shas(Amirizwan Taj) ,Aidil(Kapten),Asra
Tengah: Azammudin, Mahali, Shakir, Ashaari(Farhan)
Penyerang: Amri Yahya, Khyril Muhymeen(Hadi Yahya)

#notaBuruk::Do Something Raja and "Eff Ayy Emm" pleaseeee!!
Photobucket

No comments:

Post a Comment

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...