Feb 6, 2013

Live Streaming Malaysia vs Qatar 6 Februari 2013

Salam,

Live Streaming Malaysia vs Qatar 6 Februari 2013 - Tirai kelayakan Piala Asia 2015 akan bermula malam ini. 10 perlawanan akan berlangsung malam ini melibatkan lima kumpulan, termasuklah Malaysia vs Qatar dari kumpulan D.

kelayakan piala asia 2015, malaysia vs qatar
sumber gambar: Astro Arena 801

Aksi skuad Harimau Malaya ini bakal disiarkan secara langsung menerusi Astro Arena saluran 801. Maklumat ini ambo dapat dari laman facebook Astro Arena sendiri. Harap tiada pembatalan di saat-saat akhir.

Selain itu ingin ambo kongsikan link live streaming Malaysia vs Qatar untuk anda yang singgah di dunia bawah tempurung.


Mungkin agak sukar untuk mengharapkan kemenangan, namun diharap kesebelasan Harimau Malaya dapat mencuri satu mata menentang Qatar malam ini.

#notaBuruk::masih ada sekelumit harapan untuk lihat Harimau Malaya menyengat malam ini.

Photobucket

1 comment:

  1. Tonton TV1.T2.T3.TVi .Muzik Aktif,astro ria,astro prima.astro warna,astro ceria

    astro arena,bernama tv dan pelbagai channel menarik hanya di  http://www.vecests.com/2013/01/online-tv-malaysia-radio-streaming.html  semua nya di bawakan khas untuk anda
    MALAYSIA VS QATAR LIVE STREAM DI >http://www.vecests.com/2013/01/online-tv-malaysia-radio-streaming.html

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...