Dec 9, 2012

Live Streaming Malaysia vs Thailand Separuh Akhir 1 Piala AFF 2012

Salam,


Live Streaming Malaysia vs Thailand - Separuh Akhir 1 Piala AFF Suzuki 2012 | Debaran saingan separuh akhir 1 piala Aff Suzuki 2012 makin terasa. Malaysia selaku naib juara kumpulan B bakal melayan kunjungan Thailand, juara kumpulan A jam 8:00 pm 9 Disember 2012 di Stadium Nasional Bukit Jalil.

Dengan reputasi selaku juara Kumpulan A dengan rekod tanpa kalah, menjadikan Thailand bukan calang- calang lawan untuk skuad kebangsaan. Thailand bagi edisi Piala AFF 2012 ini berbeza dengan 2 tahun lalu. Ambo harap Datuk K.Rajagopal tidak memandang enteng cabaran dari Thailand malam nanti dengan menurunkan kesebelasan terbaik Malaysia supaya dapat menyaingi skuad negara Gajah Putih itu.

Bermain di laman sendiri untuk separuh akhir pusingan pertama, memerlukan skuad Harimau Malaya memanfaatkan sepenuhnya kelebihan selaku tuan rumah dan membawa bekalan selesa ke Bangkok nanti.

Perlawanan separuh akhir 1 antara Malaysia vs Thailand ini turut boleh di tonton secara live streaming menerusi link berikut:



#notaBuruk::Kerja part time! Mana mau cari.?

Photobucket

2 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...