Jul 30, 2012

Live Streaming Persahabatan Antarabangsa Malaysia XI vs Manchester City


Salam Ramadhan kalian,,,


Live Streaming Malaysia XI vs Manchester City 30 Julai 2012 | Hari ini sudah masuk hari ke-10 Ramadhan. Tapi kalendar sukan tak pernah sunyi..
Malam ini akan berlangsung perlawanan persahabatan Malaysia XI vs Manchester City sempena kempen jelajah pra musim skuad juara Barclays Premier League, Man City.




Perlawanan Malaysia XI vs Manchester City akan berlangsung pada 30 Julai 2012 di Stadium Nasional Bukit Jalil. Perlawanan akan bermula jam 9.30 malam.

Mungkin ada dalam kalangan kita yang tidak berkesempatan untuk ke sana meskipun harga tiket dikurangkan dari RM 104 ke RM 10 sahaja..kihkih tak laku la teww!

Tambahan pula perlawanan diadakan dalam bulan Ramadhan, jadi peminat-peminat bola pun nak fokus pada ibadat terawih.

Tetapi ini tidak bermakna anda mungkin terlepas perlawanan tersebut kerana sepak mula pun dilewatkan sehingga jam 9.30 malam..baguih! Kuasa pengguna ditangan kita!!


Perlawanan persahabatan tersebut turut disiarkan secara langsung di saluran Astro Arena 801. Jika tuah berpihak kepada anda, anda juga boleh menonton secara streaming di link berikut..



>>Live Streaming Malaysia XI vs Manchester City<<



notaburuk::Jika link diatas tidak berjaya beralihlah ke saluran 801 Astro Arena


Photobucket

No comments:

Post a Comment

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...