Feb 2, 2012

OST Ombak Rindu | versi parody syahdu

fakta @ auta::Peluang memenangi laptop Acer Aspire One Happy netbook dari jobscentral
fakta @ auta:: UMobile offer up to 1000 free sms to new users.  





Ya aku tahu kamu semua sudah menonton filem Ombak Rindu lakonan mengancam dari Aaron Aziz, Lisa Surihani, Maya Karin dan ramai lagi..
Aku dapat menduga ramai yang masih ketagih mengulang tayang cerita tersebut. Baik jalan cerita, kelibat pelakon-pelakon hebat mahupun lagu soundtrack filem Ombak Rindu telah menjadikan Ombak Rindu begitu hebat membadai jiwa-jiwa peminat filem tanah air.

Setelah di recommend oleh mereka yang ada di sekeliling aku, serta membaca banyak laman blog yang mengulas mengenai filem ini aku pun cuba menontonnya..ulang suara "cuba menonton".
Sejujurnya aku tak tahu pun pawagam diseluruh Malaysia dibadai Ombak Rindu. Dalam Maharaja lawak Mega pun peserta dok sebut Ombak Rindu semasa Aaron Aziz jadi juri.
Dalam kotak pemikiran aku,


"spesis apakah Ombak Rindu itu?? Gameshow terbaru di Astro kah??"





Jadi tonton punya tonton..1 kali saja aku tengok..kali kedua forward cepat-cepat hehe..well Ombak Rindu macam cerita Korean pun ada. Cuma babak panas, yang boleh membuatkan muka penonton merah padam itu aku rasa kalau ditiadakan pun jalan penceritaan tetap mantap. Apa-apa pun lantak pengarah ler..

Terbaru aku jumpa lagu soundtrack Ombak Rindu versi parody yang menginsafkan. Lagu ini lebih menarik dari lagu asal. Liriknya lebih kepada unsur ketuhanan. Syabas Mr.Bie atas ke'kreatif'an kamu itu. Siapa itu Mr.Bie?? anak saudara David Teoh kah?? Klik sini untuk kenal Mr.Bie. Banyak lagi yang menarik disitu.
Ya, aku tahu ramai lagi antara kamu belum mendengarnya lagi..Dibawah itu ada video. enjoy it::

 
Teringat lirik lagu Pokok dari Hazama dan Meet uncle hussin yang aku edit dulu-dulu dalam entri Tanya sama jiwa. Tapi segan nak melagukannya di Youtube. Vokal pun tak power.
sumber::tubemu

notaburuk::macam pernah terbaca novel ni dulu...ulang suara ter'baca' ok..^_^

Photobucket

2 comments:

  1. tak best la citer ombak rindu ni...


    p/s: dah ambil ur banner jugak, n dah follow jgak :) slm pknln :)

    ReplyDelete
  2. tQ..Ummi?? Ok dah kenal Ummi Myra!!
    Btol Ombak Rindu xbest sebab tu tgk 2 kali jer..tgk kali ke-2 forward cepat2..ngeehee
    ^_^

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...