Feb 22, 2013

Bukti FAM Makin Tidak Relevan

Salam,,

‘Kami tak nampak’

“Kami tidak dapat melihat sebarang insiden pergaduhan membabitkan pemain Selangor dan ATM dalam salinan rakaman video yang kami terima,” kata Setiausaha Agung Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM), Datuk Azzuddin Ahmad

Terbaru kenyataan yang dikeluarkan menerusi akhbar hari ini, membuatkan makin ramai yang sangsi akan "kewarasan" pengurusan FAM.


Sehari dua ini ramai pihak yang menyatakan ketidakpuasan hati terhadap badan induk bola sepak Malaysia FAM. Hukuman denda terhadap Persatuan Bola Sepak Kelantan (KAFA) yang dikatakan keterlaluan dan penggantungan presiden bola sepak Perlis Datuk Seri Shahidan Kassim makin membuatkan ramai peminat bola sepak Malaysia meluat dengan kreadibiliti FAM.

Kini, semua pihak menantikan apakah pula tindakan yang bakal dikenakan kepada presiden Persatuan Bola Sepak Johor (PBNJ), yang mengkritik badan mutu pengadilan Liga Malaysia yang teruk.

Jika Tan Sri Anuar Musa digantung dan didenda kerana mengeluarkan kritikan terhadap pasukan Harimau Malaya, begitu juga terhadap Datuk Seri Shahidan Kassim dan sekarang adakah ada tindakan yang sama untuk presiden PBNJ tersebut ?

Berikut pula pandangan dari pengkritik sukan tanah air, Profesor Tan Sri Dr Khoo Kay Kim yang dipetik dari Harian Metro mengenai Persatuan Bolasepak Malaysia (FAM) Yang Dilihat Semakin ‘ Kejam ’ Apabila Tidak Henti-Henti Menjatuhkan Hukuman Dengan Yang Terbaru , Ke Atas Datuk Seri Shahidan Kassim .

“Kalau sudah tiada kawalan, bermakna mereka boleh buat apa saja yang mereka suka.”- Profesor Tan Sri Dr Khoo Kay Kim

#notaBuruk::Keadilan dan ketelusan FAM kini teruji.
Photobucket

1 comment:

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...