Feb 2, 2012

Safee Sali | Khabar Terkini Dari Seberang







Sudah lama aku tak melihat kelibat Safee Sali beraksi atas padang secara langsung. Kali terakhir kalau tidak silap ketika aksi persahabatan menentang pasukan BPL, Liverpool julai 2011 yang lalu.
Kebelakangan ini ada terdengar spekulasi mengenai masa depan karier bola sepak beliau bersama Pelita Jaya. Ini disebabkan kes status pengharaman Liga Super Indonesia (ISL). Andai kata beliau beraksi dengan pasukan dalam ISL itu maka beliau tidak akan dibenarkan beraksi oleh FIFA bersama pasukan Harimau Muda.
Dari mana aku tahu?? Dari banyak sumber..kosmo, harian Metro dan segala suku sakat akhbar di Malaysia ini serta pak cik google dan brader facebook.
Maka keluarlah cadangan agar Safee Sali ini dihantar beraksi dalam Liga Australia, Belgium dan seumpamanya. Malah ada juga kelab-kelab bola sepak yang sudah merisik dan cuma mengikat khidmat Safee Sali ini..hmmm hebat!!
Namun terkini ada perkhabaran terbaru dari Safee Sali menerusi page beliau dalam brader Facebook..
Khabar apa?? Tengok gambar berikut::


Sebagai sebahagian peminat dan penyokong pasukan Harimau Malaya ( walaupun belum ada jersi lagi) aku ucapkan tahniah dan syabas buat beliau. Semoga kariernya terus maju dan terus memberi khidmat cemerlang untuk Harimau Malaya..




notaburuk::tungkus lumus simpan duit nak beli jersi Harimau Malaya..Tapi mana satu mahu pilih??Jersi training @ jersi color biru??

2 comments:

  1. sama la kita...sokong tp xbli jersey lg...hehehe

    ReplyDelete
  2. nice bro..bleh jadi geng.
    sokongan xsemestinya pd jersi..
    yg penting jiwa tu ada semangat..selamanya-selamanya HarimauMalaya
    Tpi aku ttp nk cari jersi HM bila tabung dah penuh nnti..^_^

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...