Jun 17, 2013

Perhitungan Juara Eropah vs Juara America Latin

Salam,,

Pertemuan dua pasukan dari dua benua yang amat menarik untuk disaksikan. Juara Eropah yang juga juara dunia, Sepanyol bakal diuji oleh juara Copa Amerika - Uruguay dalam saingan pembukaan Piala Konfederasi bagi kumpulan B awal pagi nanti ( 5.30 am - 17 Jun 2013).

Berdasarkan undian kumpulan B ini , sememangnya dua pasukan ini diramal bakal melangkah ke pusingan separuh akhir berbanding dua lagi pasukan - Tahiti dan Nigeria. Pastinya kelibat bintang-bintang seperti Luis Suarez, Diego Forlan, Edinson Cavani, Oscar Tabarez disebelah Uruguay. Manakala Iniesta, Xavi, Juan Mata dari pasukan Sepanyol menjadi tumpuan peminat bola sepak seluruh dunia.


Kedua-dua pasukan - Sepanyol dan Uruguay pastinya hadir ke kejohanan ini dengan hajat besar untuk menjulang Piala Konfederasi buat julung kalinya.

Berikut barisan kemungkinan yang bakal diturunkan:

Sepanyol:
Casillas; Azpilicueta, Ramos, Pique, Jordi Alba; Sergio Busquets, Javi Martinez; Xavi; Andres Iniesta, Fabregas; Pedro

Uruguay:
Lugano, Godin, Victor Pereira, Martin Caceres; Walter Gargano, Cristian Rodriguez; Diego Perez; Gaston Ramirez; Cavani, Suarez

Link Live Streaming Sepanyol vs Uruguay Piala Konfederasi 2013

#KataAmbo::Jauh beza waktu Brazil - Malaysia..

Photobucket

No comments:

Post a Comment

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL