Jun 21, 2013

Jadual Penuh Barclays Premier League 2013/14

Salam,,

Jadual perlawanan Liga Perdana Inggeris sudah keluar.  Seperti biasa tentu ramai peminat bola sepak di Malaysia teruja untuk mengikuti perkembangan musim baru Barclays Premier League musim 2013/14 nanti.
Serius laju pihak pengurusan liga Inggeris update perkembangan liga musim baru nanti.


Saingan musim baru BPL kali ini memperlihatkan kelibat Jose Mourinho kembali menjadi pengurus Chelsea, manakala ini merupakan musim pertama BPL tanpa kelibat Sir Alex Ferguson setelah 25 tahun mengemudi pasukan Manchester United. Sejauh mana kemampuan pengganti beliau, David Moyes mampu menggalas cabaran di Old Trafford, boleh la tunggu musim baru bermula nanti.

Lain lain perkara yang menarik untuk musim baru nanti mungkin kelibat 3 kelab yang baru dinaikkan ke BPL termasuk kelab bola sepak milik ahli perniagaan Malaysia, Cardiff City.

Berikut jadual perlawanan pertama Barclays Premier League musim 2013/14 yang akan bermula pertengahan Ogos nanti.


Di bawah ini pula jadual penuh untuk aksi BPL untuk kesemua 20 pasukan bagi kesemua perlawanan. Jadi sudah boleh agak-agak la perlawanan mana yang bakal jadi tumpuan ramai dan bila tarikhnya.

klik untuk paparan lebih jelas

#KataAmbo::Kerancakan Liga Super Malaysia kembali
Photobucket

No comments:

Post a Comment

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...