May 28, 2013

Berita Baik Untuk Peniaga Online di Facebook!!

Salam,

Bisnes secara online buka suatu yang asing lagi. Terdapat pelbagai barangan yang boleh didapati menerusi dalam talian ketika ini. Itulah tempias kemajuan teknologi. Ambo percaya ramai yang diluar sana sudah mula cuba melibatkan diri dengan perniagaan online.

Selain mewujudkan blog perniagaan sendiri, beberapa kaedah lain turut diketengahkan dalam usaha menarik pelanggang secara dalam talian ini. Antara pendekatan lain yang agak popular ialah promosi menerusi facebook.

Umum mengetahui pengaruh facebook bukan saja untuk rakyat Malaysia malah seantero dunia. Dianggarkan berbillion pengguna facebook ketika ini. Trafik yang menghala ke laman sosial itu juga cukup hebat. Bisnes online menerusi facebook bukan lagi rahsia, dapat menjana pendapatan yang agak memberangsangkan jika kena pada caranya.

Namun mungkin ramai akan tertanya-tanya, adakah pelanggan yakin dengan pembelian secara online di facebook? Maklumlah semua orang boleh buat page bisnes di facebook. Jadi bagaimana cara untuk raih keyakinan pembeli untuk membeli barangan menerusi kedai online kita di facebook?

Disini ambo ingin kongsikan sesuatu yang ambo sendiri pun baru temui. Menerusi sedikit penelitian, ambo yakin ia benar-benar mampu membantu peniaga online di luar sana untuk mendapatkan lebih like dan trafik masuk ke page bisnes di facebook dan seterusnya meningkatkan peluang menjana lebih duit.

Bukan lagi rahsia dan baru dilancarkan inilah Facebook Page Tab. Klik Sini

Sedikit info ambo kongsikan, Panduan Memasang Facebook custom tab ini perlu dimiliki oleh semua yang terlibat dengan perniagaan di facebook kerana:
  • ia menawarkan tips secara percuma kepada peniaga di facebook.
  • membantu anda menyediakan custom tab di fanpage yang boleh digunakan sebagai platform mempromosikan produk terbaru atau sebarang tawaran istimewa kepada pelanggan.
  • custom tab ini akan meningkatkan mutu professional pada fanpage andaseterusnya memberi keyakinan pembeli terhadap penjual.
Ini contoh custom facebook page yang diaplikasikan oleh beberapa fanpage bisnes online:

contoh fanpage yang meggunakan FB custom tab

Jadi cerita panjangpun tiada guna jika anda tidak mencuba. Ambo sendiri pun sudah mendapatan panduan secara percuma itu untuk cuba berjinak-jinak dengan perniagaan online menerusi facebook.

Klik link berikut untuk download Panduan Memasang Facebook custom tab secara percuma sekarang.


#KataAmbo::Tak ada la buang masa sangat depan FB. Duit pun masuk
Photobucket

10 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...