May 15, 2013

Alhamdulillah Menang Kontes Panduan Blogger


Salam,,

Suasana pagi yang sejuk dan redup rasanya memang sesuai untuk kongsikan sesuatu yang bermakna ini. Sekali lagi sejarah baru peribadi tercipta bagi ambo dalam dunia blog ini. Bukan sehari, bukan seminggu dan bukan setahun tetapi memakan masa bertahun-tahun untuk merasa bonus dari dunia blog ini. Alhamdulillah ambo mampu  bertahan. 

Berbekalkan niat menulis blog untuk mengisi masa lapang dan berkongsikan apa yang berlegar disekitar dunia ambo untuk manfaat bersama pengguna internet yang lain, ambo cuba terus dan terus menghidupkan dunia bawah tempurung ini. Why so serious?? Haha..

Baiklah, sebelum ini ambo ada sertai Kontes panduan Blogger anjuran penulis blog Panduan Blogger, Hasrul Hassan (boleh klik sini untuk entri penyertaan). Memang ada impian untuk menang, sebab tawaran hadiah t-shirt dari Oh Media yang begitu cool. Tetapi masih berpijak dibumi yang nyata, kerana masih ramai lagi yang lebih hebat turut serta dalam kontes ini. Jadi hanya sekadar impian dan angan-angan. Tak menaruh harapan langsung untuk menang.


Tetapi, semalam sebaik sahaja balik dari kuliah ( hari selasa kuliah marathon ambo dari pukul 2 petang terus bersambung ke pukul 10 malam.) ambo buka dashboard dan ada komen. Ternyata bukan sebarang komen. Komen tahniah dari rakan blogger membuatkan ambo mengukirkan senyuman dan jeritan ala-ala fobia. Sedang tengok secara langsung Piala AFC, ambo gelak sorang-sorang. Member ingatkan Kelantan dapat  gol!!

Keputusan Penuh Kontes Panduan Blogger.


Untuk rekod ini kali kedua ambo menang kontes. Sebelum ini kontes dari MK Syahir iaitu Hypercontest Ada Apa Dengan MK Syahir? yang mana ambo menang top 4.

Jadi di kesempatan ini, ambo ucapkan jutaan terima kasih kepada barisan penaja dibawah dan penganjur kerana memilih entri penyertaan ambo sebagai pemenang :


Juga tidak ketinggalan tahniah kepada pemenang-pemenang yang lain.
#KataAmbo::감사합니다(gamsahabnida) / ありがとう( Arigato gozaimasu).
Photobucket

3 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL