May 23, 2013

Tan Sri Anuar Musa Kecewa Dengan Taktikal Bojan

Salam,,


Status FB Penasihat Persatuan Bola Sepak Kelantan (Kafa) lain macam bunyinya. Tan Sri Anuar Musa ternyata agak kecewa dengan taktikal yang diatur Bojan Hodak dalam pertemuan dengan Harimau Selatan, Johor Darul Takzim (JDT) di Larkin malam ini.


Percaturan Bojan merehatkan sebahagian besar pemain utama untuk memberi fokus kepada saingan separuh akhir menentang Terengganu jelas tidak digemari penyokong The Red Warriors juga. Mungkin pada pandangan Bojan, kejuaraan Liga Super tak mampu digapai lagi. Jadi sekarang hanya tinggal Piala FA saja satu-satunya kejuaraan yang dapat membawa pasukan ke saingan Piala AFC 2014. Itulah agaknya percaturan yang cuba di buat Bojan.


Dalam aksi menentang JDT tadi, corak permainan Kelantan pada separuh pertama tidak mengecewakan, tetapi masuk separuh kedua segala serba tak menjadi. Gol jarak jauh Mat Yo dan disusuli gol dari Azwan Roya umpama mengejutkan Bojan dari mimpi ( maklumlah bangku simpanan stadium Larkin empuk).

Kemasukan tiga trio utama, Indera, Farhan dan Piya seperti sudah terlambat. Akhirnya Kelantan pulang hampa ke Kota Bharu. Kini ramai mula mencongak dan menduga apakah taktikal yang bakal di gunakan Bojan melawan seteru Pantai Timur, Terengganu nanti. Andai kata pertemuan dengan Terengganu juga berakhir dengan keputusan yang mengecewakan, pastinya desakan untuk tempat Bojan selaku jurulatih Kelantan di tamatkan makin kuat.

#KataAmbo::Ambo dah pesan, biar kalah bermaruah.
Photobucket

4 comments:

  1. assalamualaikum,

    salam ukhuwah dari bunda

    ReplyDelete
  2. Bojan ni sebenarnya bukanlah seorang pakar taktikal sebenarnya... belum tahap dia lagi sebenarnya untuk menerajui sebuah pasukan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh jd btol..tp season lpas ok je dia rotate player utk game yg pack..mgkin hilng rmai key player kot..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL