May 24, 2013

HASRULHASSAN.COM Promosi Blog Baru

salam,,

Sekali lagi blogger yang menjadi mentor kepada ramai blogger baru anjurkan segmen. Segmen ini untuk bantu promosikan blogger baru. Dimana blogger yang memiliki follower kurang 500. Jadi berpandukan syarat itu ambo masih layak untuk turut serta memeriahkan segmen PROMOSI BLOG BARU ini.


Mungkin masih ramai yang singgah di blog ambo ini, Dunia Bawah Tempurung masih belum kenal secara detail diri ambo. Tak mengapalah tak kenal pun, janji anda lebih kenal pendekatan yang ambo ketengahkan dalam blog ini. Kenal blog ambo dan apa yang disampaikan di sini lebih penting rasanya dari kenal ambo yang biasa-biasa saja. Itu pasallah ambo lebih selesa untuk tidak meletakkan gambar sebenar. Bukan untuk menyembunyikan identiti, tetapi rasa lebih ikhlas dan selesa untuk menulis.

Alaa tomei tomeii ~ ~
Tetapi untuk lebih adil, sedikit ambo ceritakan, ambo masih lagi bergelar seorang mahasiswa disebuah IPTA di Shah Alam (dah boleh agak kot hehe), semester depan masuk tahun akhir..In Shaa Allah.

Ambo mula menulis blog sekitar Jun 2010, tetapi ketika itu hanya untuk pembaca jemputan saja. Post entri pun macam syok sendiri (sekarang pun ada lagi kot haha). Kemudian masuk tahun 2012, ambo cuba lebih serius dan teliti dalam menghasilkan entri. Cuba mencari niche dan matlamat blogging yang lebih jelas. Ambo cuba kongsikan sesuatu yang dekat dengan kehidupan peribadi ambo dan dalam masa yang sama turut menjadi tumpuan pengguna internet yang lain seperti live streaming, perkembangan sukan (bola sepak tempatan terutamanya) dan entri bersifat evergreen yang dapat menyumbangkan trafik berpanjangan.

 Itulah rasanya sedikit pengenalan tentang diri ambo dan blog picisan ini.


#KataAmbo::Cerita sini habis sini la erkk!!.
Photobucket

3 comments:

  1. IPTA di Shah Alam - UiTM kan... :)

    ReplyDelete
  2. ooh good luck bro semoga sukses utk tahun akhir tu nanti... :)

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL