Jan 12, 2013

Himpunan Kebangkitan Rakyat #KL112

Salam,,


Pagi sabtu yang tenang. Tapi tidak di sekitar Kuala Lumpur sekarang dimana dianggarkan puluhan ribuan bakal berhimpun untuk Himpunan Kebangkitan 1 Juta Rakyat - #KL112. Perhimpunan kali ini dijangka diadakan di Stadium Merdeka Kuala Lumpur.

Bagi kalangan pelajar, difahamkan tiada larangan untuk menyertai perhimpunan ini dikeluarkan. Ini berdasarkan kenyataan Timbalan Menteri Kementerian Pengajian Tinggi di laman twitter beliau.


Pihak universiti tidak boleh menghalang pelajar yang ingin menyertai #KL112 ini tetapi boleh menasihati. Namun perlu diingat para pelajar terikat dengan undang-undang universiti. Lagi pun atas motif apa pelajar untuk mengikuti perhimpunan tersebut.

Tambahan pula sekarang musim peperiksaan akhir. Nasihat ambo yang tak menyebelahi mana-mana pihak sebelum berhasrat untuk mengubah negara, ubahlah diri sendiri dulu.



#KL112
sumber gambar: #KL112


#KL112
sumber gambar:FB JkkkFanClub
#notaBuruk::melihat dari mata burung atau dari dalam tempurung.

Photobucket

5 comments:

  1. Janji tak kecoh cukup...betul tak...hehehhee
    Nak halang pun tak boleh,,,

    ReplyDelete
  2. Xyah pergi, baek ulangkaji untuk final exam.. kalau result terok sape yang susah...

    Sebagai rakyat yg prihatin, diharapkan rakyat Malaysia sedar akan pentingnya keamanan yang telah kita nikmati selama ini. Semua warga haruslah mendahului kepentingan negara daripada ideologi serta pandangan politik.
    Jangan seperti pak kaduk, ayam menang kampung tergadai.

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...