Jan 7, 2013

Video yang Sangat di benci Oleh Yahudi

Salam,,


Dengar cerita, video ini akan di remove oleh yahudi laknatullah meskipun di upload berulang kali. Ini kerana mereka tidak mahu dunia melihat kekejaman yang dilakukan mereka. Apa-apa pun sama-sama lah tonton video tersebut yang amat menghibakan. Tapi lagu latar "we will not go down" cukup membangkitkan semangat.

video


Lirik "We Will Not Go Down"

A blinding flash of white light
Lit up the sky over Gaza tonight
People running for cover
Not knowing whether they're dead or alive

They came with their tanks and their planes
With ravaging fiery flames
And nothing remains
Just a voice rising up in the smoky haze

We will not go down
In the night, without a fight
You can burn up our mosques and our homes and our schools
But our spirit will never die
We will not go down
In Gaza tonight

Women and children alike
Murdered and massacred night after night
While the so-called leaders of countries afar
Debated on who's wrong or right

But their powerless words were in vain
And the bombs fell down like acid rain
But through the tears and the blood and the pain
You can still hear that voice through the smoky haze

We will not go down
In the night, without a fight
You can burn up our mosques and our homes and our schools
But our spirit will never die
We will not go down
In Gaza tonight

#notaBuruk::Berperang dengan soalan-soalan exam pun dah patah semangat...

Photobucket

5 comments:

  1. perghhh....kejam Yahudi Laknatullah

    ReplyDelete
  2. yahudi ni kalau kena lempang dgn aku sekor2 naye je..kah3

    ReplyDelete
    Replies
    1. lempang saja xcukup bro..
      mereka tu Allah kurniakn bijak pndai dan degil,
      jd kena fight dgn kebijaksanaan jgk.!!

      Delete
  3. bro.. SETUJU !!!!... Aku fanatik LOUDNESS Heavy Metal.. Haha... Baca lirik lagu... Mcm lebih kurang liriknya... Lagu S. D. I. Mmg terbaik... GO MUSLIM !

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL