Jan 11, 2013

Kenderaan Peronda JPJ Diserang & Dibakar

Salam,,

Kejadian kenderaan pancuan empat roda JPJ diserang dan dibakar di Ayer Tawar, Perak 11 Januari 2013- Kebiasaanya orang cuak dan kecut perut bila di tahan JPJ. Tapi sebaliknya berlaku di Ayer Tawar, Perak apabila sebuah kenderaan pancuan empat roda JPJ di serang dan diterbalikkan oleh orang ramai. Tidak cukup dengan itu, mereka turut membakar kenderaan tersebut.

Sehinggakan polis yang datang untuk menenangkan keadaan pun tak berjaya. Difahamkan kejadian berpunca dari susulan kes kemalangan yang melibatkan 9 kenderaan.

Dibawah ini sebahagian gambar kemalangan yang berlaku yang melibatkan 9 kenderaan. Punca sebenar kejadian ini ambo masih kurang jelas.

Tapi pasti ada sesuatu yang betul-betul menimbulkan kemarahan orang ramai sehingga sanggup bertindak diluar batasan seperti ini. Nantikan surat khabar esok..^_^ Itupun kalau berita tersebut telus!






Inilah padahnya bila pihak berkuasa tidak lagi dihormati. Hanya di Malaysia!! 


#notaBuruk::#Respect....tidak boleh dijual beli.

Photobucket

No comments:

Post a Comment

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL