Oct 14, 2012

Segmen Musical Xiao- Siapakah Blogger Idola Anda

salam,,

Niat di qalbu hari ini ambo ingin mentelaah pelajaran..tup..tup tetiba kelibat pencil box tak kelihatan.Hampeh! Jadi nawaitu yang baik itu melencong dan ambo pun kembali ke meja editor dunia bawah tempurung..


Blog musical Xiao bunyinya seperti blog chinese tetapi penampilan blog beliau agak islamic..chinese muslim barangkali. Blog Xiao ada buat segmen "Siapakah blogger idola korang".

Sejujurnya ramai blogger yang ambo jadikan idola ataupun dalam kata lain sebagai sumber rujukan. Ambo tidak khususkan kepada mana-mana individu. Asalkan blogger tersebut seorang yang berjaya dalam dunia blog, mempunyai misi dan visi dalam dunia blog ini. Popular atau tidak itu bukan faktor tetapi komitmen dan kesudian membantu blogger baru itu yang penting.

Tapi untuk memenuhi piawaian dan pra syarat segmen ini ambo senaraikan beberapa link blog yang ambo singgah untuk cari inspirasi dan gali pengalaman blogger tersebut.


Jadi bagi anda yang ingin bersama menjayakan segmen ini silalah ke blog musical xioa.

#notaBuruk::Alhamdulillah terasa jiwa sebagai seorang student itu kembali

  Photobucket

No comments:

Post a Comment

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...