Oct 6, 2012

Live Streaming Piala Malaysia 2012 | Kelantan vs Selangor

Salam,,

Live Streaming Piala Malaysia 2012 Kelantan vs Selangor | Saingan Piala Malaysia 2012 semakin menghampiri kemuncak. Malam ini akan berlangsung perlawanan separuh akhir 2 pusingan pertama antara Pahlawan Merah, Kelantan menentang Gergasi Merah, Selangor di Stadium Sultan Muhammad VI Kota Bharu.


Semestinya satu pertarungan ibarat buku bertemu ruas. Selangor yang berada di kemuncak prestasi pastinya akan memberikan saingan yang hebat bagi merealisasikan misi 33. Sementara Kelantan yang akan turun di gelanggang sendiri ingin memastikan rekod bersih belum pernah tewas Kota Bharu berterusan seterusnya membawa bekalan selesa ke Shah Alam 12 Oktober nanti bagi merebut tiket ke pentas akhir Piala Malaysia 2012.


Kelantan  memburu kejuaran treble 2012 dan Selangor memburu misi 33. Satu saingan menarik dari kedua-dua pasukan. Bagi peminat bola sepak baik dari pasukan Selangor mahupun Kelantan yang tidak berkesempatan ke stadium, jangan lupa saksikan secara live streaming perlawanan tersebut. 

Live Streaming Separuh Akhir Piala Malaysia 2012


#notaBuruk::Bersedia untuk sebarang kemungkinan..gomo kelate gomo hehe
Photobucket

2 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...