Oct 14, 2012

Final Piala Malaysia 2012- Kerajaan Negeri Kelantan Isytihar Cuti Umum

Salam,,

Umum sedia maklum kerajaan Negeri Kelantan mengumumkan tarikh 21 oktober 2012 sebagai cuti umum bersempena kejayaan pasukan The Red Warrior layak ke pentas akhir Piala Malaysia 2012.

Berikut petikan dari page Facebook Tok Guru:



KOTA BHARU - Kerajaan Negeri Kelantan mengumumkan 21Oktober ini sebagai cuti peristiwa atas kejayaan The Red Warriors mara ke perlawanan akhir Piala Malaysia musim ini.

Perkara ini diumumkan oleh Pengerusi Jawatankuasa Pembangunan Insan, Belia, Sukan dan NGO negeri, Datuk Abdul Fattah Mahmood pada sidang media di kediaman rasmi Menteri Besar, JKR10 di sini, hari ini.

"Setelah mendapat persetujuan Menteri Besar, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat, maka kerajaan negeri bersetuju memberi cuti peristiwa kepada rakyat Kelantan.

"Kita mahu penyokong setia Kelantan pergi dan pulang tidak dalam keadaan tergesa-gesa. Insya-ALLAH, semoga Kelantan dapat membawa pulang Piala Malaysia ke negeri ini sekali lagi,"katanya.

Final Piala Malaysia Sabtu ini menyaksikan pertemuan Kelantan dan Angkatan Tentera Malaysia (ATM).


#notaBuruk::kepada penyokong TRW yang bakal bertandang ke Shah Alam, Pandu Selamat Ingatlah Yang Tersayang
Photobucket

No comments:

Post a Comment

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL