Nov 3, 2012

Live Streaming Malaysia vs Vietnam 3 November 2012

Salam,,

harimau malaya, persahabatan malaysia vs vietnam, bola sepak
Live streaming Malaysia vs Vietnam 3 November 2012 | Mungkin ramai peminat sukan tanah air terutamanya penyokong Harimau Malaya ternanti-nantikan perlawanan persahabatan antarabangsa Malaysia vs Vietnam ini.

Bagaimana corak permainan Malaysia dan percaturan strategi K.Rajagopal dalam persiapan ke Piala AFF Suzuki Disember nanti pasti menjadi perhatian ramai.


Skuad K.Rajagopal akan berdepan pasukan Vietnam dalam persahabatan antarabangsa di  stadium My Dinh, Vietnam pada jam 7 malam (8 malam waktu Malaysia ).

Dalam perlawanan ini, jurulatih Rajagopal dijangka menurunkan barisan terkuat bagi menebus kekalahan 0-2 kepada Vietnam ketika persahabatan di Shah Alam 11 september lalu.

Berikut barisan pemain ke Vietnam::


Bagi anda yang ingin saksikan perlawanan tersebut boleh cuba klik link live streaming berikut::

Link 1| Link 2| Link 3| Link 4


#notaBuruk::Mungkin ramai peminat bola sepak dalam dilema memilih antara Manchester United vs Arsenal atau Malaysia vs Vietnam malam nanti..hahaha
Photobucket

2 comments:

  1. naper la tak de kat tv yea .kan best kalau ade.blh sorak sama2

    ReplyDelete
  2. dgr crita kos hak penyiaran yg mahal..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...