Sep 24, 2012

Scoreboard LED Stadium Sultan Muhammad IV

salam,,

Terasa bahang kepenatan otak berfikir dan jasad ke hulu ke hilir. Semuanya semata-mata kerana sebuah event yang melibatkan ribuan peserta..seyes ini lah tension paling maksima pernah ambo lalui.

Dalam keterbatasan masa, ambo dapat tahu scoreboard LED Stadium Sultan Muhammad IV di Kota Bharu sudah pun siap dan kelihatan sungguh menarik dan tertarik. Ambo kira itu satu keterujaan baru buat penyokong the red warrior  (TRW)yang berkunjung ke stadium.

Mungkin bagi kebanyakkan penyokong pasukan lain sudah biasa dengan scoreboard di stadium mereka, tetapi bagi penyokong setia TRW kewujudan scoreboard itu menambahkan lagi seri stadium keramat pasukan Kelantan yang tak pernah menghampakan dari segi bilangan penonton.

scoreboard led stadium sultan muhammad IV
sumber gambar : FB Super warrior
Tahniah, syabas dan terima kasih kepada Tan Sri Anuar Musa (TSAM) yang menunjukkan kreadibiliti seorang pemimpin yang berkarisma. Pengambilalihan tampuk kepimpinan Kelantan FA oleh TSAM berjaya mengubah suasana bola sepak Kelantan baik persembahan pemain dalam padang mahupun kelibat penyokong setia TRW di luar padang.


#notaburuk:: Mencari penyelesaian terbaik untuk masa depan.
Photobucket

4 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...