Sep 4, 2012

Piala Malaysia 2012 : Live Streaming Kelantan vs Kedah

salam,,

Live Streaming Kelantan vs Kedah Piala Malaysia 2012 | Tiada lain yang diperlukan The Red Warriors pada pertemuan dengan Kedah dalam saingan peringkat kumpulan B Piala Malaysia di stadium Darul Aman malam ini melainkan 3 mata penuh.

Tanpa perlu sibuk-sibuk ambil tahu apa perkembangan ATM menentang Terengganu, pasukan yang sedang dilanda krisis dalaman pasukan. Skuad Kelantan hanya perlu fokus kepada kemenangan dengan Kedah.

live kelantan vs kedah piala malaysia 2012


Kedah yang mengutip 3 mata setakat ini dan masih berpeluang ke saingan suku akhir Piala Malaysia 2012 ini memang kompem ambo rasa tak akan bagi jalan mudah.

Bagi penyokong Red Warriors khususnya jangan lepaskan peluang menyaksikan aksi Kelantan vs Kedah malam ini. Tak ada astro Arena 801?? Apa nak kecoh TV 1 akan siar secara langsung.

Televisyen tak ada?? Jangan risau ambo cadangkan anda ke link berikut untuk tonton secara live streaming


Bukan janji tapi pasti saingan hebat dari kedua-dua pasukan. Peminat sekitar Kota Bharu mungkin boleh ke kompleks sinar harian malam nanti kerana ada Big screen disana.

notaburuk::Be the bajet bagus among the bajet bagus menuntu kesabaran yang jitu

  Photobucket

2 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...