Sep 7, 2012

Gadis anime terpijak gambar PM

salam,,,

Semalam ambo terbaca mengenai satu kes dimana seorang gadis berbangsa cina yang dikehendaki polis kerana didakwa memijak gambar Perdana Menteri Malaysia..PM kita lah!Ecececeh PM "kita"!

Setelah disiarkan gambar oleh pihak polis, gadis persis watak anime ini datang menyerah diri kepada pihak polis. Selepas 15 jam menjadi tahanan polis, gadis berusia 19 tahun tersebut yang juga seorang model pun memohon maaf secara terbuka kepada PM.



Menerusi sidang media di ibu pejabat DAP di Kuala Lumpur, gadis yang ambo tengok macam anime itu menegaskan beliau tidak berniat untuk menghasut.

Gadis itu kata lagi beliau pergi perhimpunan Janji Bersih itu pun sebab terikut-ikut dengan peserta lain dan perasaan ingin tahu. Sengaja ke tidak dia saja yang tahu. Mungkin dia terrrpijak..terr..bukan memmmijak..

Pendapat ambo, kalau tak berkenan atau tak sokong seseorang pemimpin itu janganlah sampai nak pijak-pijak gambar. Nanti PRU guna kuasa satu undi anda itu Tak ada motif pun tindakan macam itu. Baik buat tarian shuffle dari pijak gambar..Gerak-geri lebih kurang sama tapi shuffle lagi cool.haha


sumber::malaysiakini


#notaburuk::Nak buat hal sendiri. Cari kekhilafan sendiri. Majukan diri sendiri. Tapi bukan selfish
Photobucket

2 comments:

  1. Macam2 sahaja extrimist politik ni kan? ;D
    Walhal aku tak rasa yg pemimpin2 mereka suruh mereka buat benda2 yg sia2 sebegini

    ReplyDelete
    Replies
    1. mereka ni semua terikut2 apa org buat..
      rasanya mereka ni pon xtaw apa motif buat benda yg sia2 tu..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL