Aug 15, 2012

Kes Bakar Kekasih | Suspek Berusia 19 Tahun Diburu

Salam,,

Ambo rasa satu Malaysia sudah maklum akan berita seorang gadis 16 tahun, Nurul Firzanah, koma selepas dibakar oleh kekasihnya yang didakwa berusia 19 tahun. Maklumlah akhbar no.1 Malaysia yang melaporkannya.

Mangsa dikatakan keluar untuk bersahur dengan boyfren dia pada awal pagi dengan keizinan keluarga angkatnya. Berita lanjut mengenainya boleh baca di sini.

Terkini pula telah tersebar di laman-laman sosial Facebook gambar remaja lelaki yang dikatakan bertanggungjawab membakar gadis malang itu. Berikut adalah gambar yang didakwa sebagai boyfren Nurul Firzanah.

gambar suspek kes bakar kekasih


Gambar ini ambo dapat dari sumber yang mendakwa dirinya sepupu mangsa.  Untuk butiran lanjut anda boleh ke link individu yang menyebarkan gambar ini disini >> sumber gambar.

 Suspek dikatakan telah melarikan diri dengan motorsikal model EX5 warna maroon bernombor plat BLN 3093..Andai ada yang terserempak mohon laporkan kepada pihak polis.

Sebelum itu bagi mengesahkan lagi gambar tersebut adalah boyfren mangsa, ambo jumpa gambar berikut:


kes cubaan bakar bunuh kekasih
klik untuk paparan lebih jelas


Jadi anda yang terbaca post ni boleh share di laman facebook, twitter ataupun apa-apa platform yang anda ada agar suspek tertangkap. Ini pula akaun facebook suspek. Meskipun muka macam samseng tapi tetap ada facebook..Dani Tiger 

Adalah tidak adil jika mangsa bakar itu terlentang di hospital dalam keadaan koma bertarung dengan maut sedangkan suspek bebas berhari raya diluar sana. Kalau dibiarkan terlepas begitu saja tak mustahil akan buat lagi di masa akan datang dan entah gadis mana lagi yang akan hangus.

Dalam sibuk-sibuk umat Islam bakar lemang, bakat biskut tart dan almond london dia pi bakar awek. ada ka patut.

sumber lain: sozcyili

notaburuk::gaya berpotensi jadi samseng jika tak dididik dengan baik..aisyy darah muda kan?

Photobucket

1 comment:

  1. mcm kelako pon ade post ni even sebenarnya pasal bakar awek..ayat last tak leh blah

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL