Aug 16, 2012

Persetujuan DiCapai | Van Persie Hampiri Old Traford



van persie manchester united
sumber gambar :    
Salam,,

Ura-ura mengatakan penyerang berbisa Arsenal, Robin Van Persie, 29 untuk meninggalkan Arsenal hampir menjadi kenyataan dan boleh dikatakan sudah sah pun.

Jika sebelum ini khabar angin mengatakan penjaring terbanyak Liga Perdana Inggeris musim 2011/2012  itu akan ke Manchester City atau Juventus namun RVP akhirnya dipancing oleh Manchester United dengan bayaran £24m.

Tentu sentap habis fans Arsenal. Sekarang ini cuma tinggal nak buat medical check-up dan uruskan beberapa hal peribadi beliau. Khabar ini disahkan menerusi laman rasmi Arsenal.com bukan ambo saja-saja bakar line fans Arsenal di bulan puasa ini. Lebih-lebih lagi menjelang Syawal.

Berita perpindahan RVP juga ada dimaklumkan dalam laman rasmi Manchester United.

Petikan dari Arsenal.com:
Arsenal Football Club can confirm that terms have been agreed for the transfer of Robin van Persieto Manchester United.
Petikan dari Manutd.com:

Manchester United is pleased to announce it has reached agreement with Arsenal Football Club for the transfer of Robin van Persie.

The deal is subject to a medical and the agreement of personal terms. A further announcement will be made in due course. 

Ini pula reaksi segera fans Arsenal. Bertahun simpan jersi akhirnya hangus dijilat api.

robin van persie

Apa-apapun itulah lumrah bola sepak professional yang berhijrah mencari cabaran baru. Mungkin Sir Alex Ferguson ada ramuan istimewa bagi menghadiahkan RVP trofi kejuaraan bersama Man United nanti. Dan ambo pula bertambah teruja untuk dapatkan jersi baru Man Utd. ehek..ehek!!

#KataAmbo:: Jika semalam dijulang, tidak mustahil esok hari di kutuk.
Photobucket

No comments:

Post a Comment

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...