Sep 5, 2014

Mimpi Kembalikan Individu Murtad Kepada Islam


Salam,,

Alhamdulillah, bumi Shah Alam yang panas beberapa minggu sebelum ini kembali sejuk. Hujan di awal pagi hari Jumaat umpama rahmat dari-Nya. Kesempatan hari Jumaat yang sejuk dan nyaman ini ambo ingin kongsikan video yang ambo jumpa di laman sosial facebook mengenai gambaran yang didakwa sebagai mimpi seorang penganut Kristian.

Berdasarkan penceritaan dalam video tersebut, individu tersebut asalnya seorang muslim tetapi akibat dipengaruhi persekitaran di Barat, dia menukar agama kepada Kristian. Pada suatu hari, bermimpi didatangi seorang individu yang datang membawa kertas dan melakukan demonstrasi mengenai kebenaran agama Islam.

Kertas tersebut dilipat-lipat kepada 5 bahagian berdasarkan bilangan rukun Islam. Tontonlah video dibawah untuk mendapat gambaran lebih jelas. 


Pelbagai cara sebenarnya, bagi Allah untuk memberikan hidayah kepada hambanya-Nya.

#KataAmbo::sejuk sampai selesema.
Photobucket

2 comments:

  1. subhanallah....
    mohon izin share video ni di blog saya. moga dapat ikhtibar semua.

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...