May 3, 2013

Dinihari Jumaat Di Kota Bharu

Salam,,

Dinihari jumaat 3 Mei 2013 di Kota Bharu ada suatu peristiwa disana. Dalam kesejukan dinihari mereka berkumpul seperti mana 5 tahun yang lalu bermunajat supaya diberikan pilihan terbaik dalam memilih pemimpin yang akan mengemudi tampuk pemerintahan nanti.

Alhamdulillah satu suasana yang amat mengharukan. Ribuan jemaah berkumpul di Stadium Sultan Muhammad IV untuk bermunajat dan solat subuh berjemaah memohon diberi petunjuk agar pilihan yang dibuat semasa pilihanraya umum ke-13 nanti tepat.




Harap tiada yang akan bising-bising mendakwa video ini diedit. Memang ada disiarkan live secara streaming menerusi internet untuk di kongsikan dengan ribuan anak Kelantan diperantauan awal pagi tadi. Jadi tanpa mengira dimana anda mengundi, negeri mana anda menetap bersama-samalah mendoakan keamanan dan kesejahteraan untuk negara tercinta Malaysia ini.

Bergaduh bertikam lidah macam mana pun persaudaraan sesama Islam dan perpaduan sebagai rakyat Malaysia tidak seharusnya dirosakkan.
 "Bagai deras sungai selepas hujan, Tak putus walau dibelah seribu pedang"
#KataAmbo::Dengar cerita, trafik kapal terbang Kuching-KL sibuk semacam?
Photobucket

1 comment:

  1. Wah!!..hanya kelantan je wat cam nie..negeri lain tak nak buat ke?

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...